zaterdag 12 maart 2016

Scrapbookpagina Love & Home

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie eens een scrapbookpagina laten zien.
Zoals jullie vast zullen weten brengt Studio Light bij iedere papierlijn
 ook een aantal scrapvellen uit.
Op internet kwam ik een sketch tegen die ik erg leuk vond en ben er mee aan de slag gegaan.
Zo'n sketch is heel handig als je, net zoals ik,
begint met scrapbooken om een mooi uitgangspunt te hebben. 
Ik heb een foto gebruikt van de pony's van mijn dochter,
deze scrapbookpagina hangt nu op haar kamer.
Ik heb een scrapvel van de Love & Home lijn gebruikt.
Ook de randjes stempels zijn hier mooi bij te gebruiken.


Gebruikte materialen:
*Foto van 6,5 x 8,5 cm
*Houten knoopjes. hartjes, hoefijzers
*Mal tabje en hartjes mal
*Kurk
*Jute touw
*Bruine inkt
*Stukje washi-tape


Leuk om het scrappapier aan een kleerhanger op te hangen als je het niet in een boek verwerkt.


Snij uit het blauwe basispapier BASISLH209  een rechthoek van 19x12 cm
en plak het in het midden van je scrappapier.
Snij uit het roze basispapier BASISLH208 2 stroken van 17 x 4 cm
en haal uit alle zijkanten een driehoekje van 2 cm.
Plak beide stroken op het blauwe rechthoek.
Stempel met STAMPLH126 de randjes in het midden van je layout.
Om dit mooi in het midden en recht te krijgen
kun je een stuk papier van 14x14 cm in het midden leggen en daar omheen stempelen.


Plak de foto op en plak aan de bovenkant een stukje washi-tape.
Op het labeltje heb ik de namen van de pony's gestempeld met STAMPLH127  .
Verder heb ik het scrappapier versierd met de overige materialen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik lees heel graag jullie reacties.

Groetjes Geralien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten