maandag 28 maart 2016

Babykaart met Mix & Match

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal blij met de nieuwe Mix & Match boekjes van Studio Light.
Vooral het boekje met de babykaarten vind ik erg leuk. De plaatjes zijn zo schattig!!
Ik wil jullie graag deze kaart laten zien. 
Ik heb hiervoor papier uit het Mix & Match boekje gebruikt en een basispapier uit de
 Sweet Romance lijn van Studio Light.


Gebruikte materialen:
*Mix & Match boekje MMBOEKSL01
*Mal om zeskantjes te stansen
*Witte dubbele kaart 15,2 x 15,2 cm
*Kraftkarton van 14,7 x 14,7 cm
*Distress inkt Walnut Stain en bruine stempel inkt


Snij uit het houtdessin papier uit het Mix & Match boekje een vierkant van 14,2 x 14,2 cm
Snij uit witte gebreide dessinpapier een rechthoek van 6,5 x 13,5 cm.
En snij uit beide zijkanten een driehoek van 2 cm.
Bewerk alle randen van het dessinpapier en kraftkarton met de Distress inkt.
Plak het kraftkarton en het hout dessinpapier op de kaart.


Stans uit het roze basispapier 24 zeskantjes, 12 donkerroze en 12 lichtroze.
En maak een compositie van de zeskantjes op je kaart van rechtsboven naar linksonder.
Gebruik de donkerroze en lichtroze zeskantjes door elkaar.
Als je tevreden bent over de compositie kun je de zeskantjes vastplakken.
Plak daarna je rechthoek op de kaart en daar bovenop het plaatje van de baby.
Haal het tekstkaartje met roze strikje uit het boekje en stempel er met de letters van 
STAMPLH127 A GIRL op.
Plak het tekstkaartje op de kaart.
Versier de kaart verder met de losse plaatjes uit het boekje.
De roze rondjes rechtsonder op de kaart komen uit EASYSR517.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om hele mooie kaarten te gaan maken met 
de Mix & Match boekjes.

Groetjes Geralien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten