maandag 8 februari 2016

Love


Hallo,

Wat velen misschien niet weten is dat Studio Light ook een heel
 mooi tijdschrift uitbrengt: 'Mijn Hobbykaart'. Het is een tijdschrift dat 
tweemaandelijks uit komt. Het tijdschrift bevat alle materialen om 
30 kaarten te kunnen maken. In 'mijn hobbykaart' staan ook voorbeelden van de kaarten 
 hoe je ze zou kunnen maken. Vaak zitten er bij het tijdschrift een
 extra bijlage. Ook afgelopen keer zat er weer een mooie bijlage bij. Ik laat jullie 
een project zien die ik heb gemaakt uit de bijlage. Ik heb er een eigen draai
 aan gegeven. Zo kunnen jullie zien dat je je niet persé aan de voorbeelden 
hoeft te houden ,maar dat je ook makkelijk je eigen inbreng 
kunt geven aan de projecten.



Ik heb het valentijns 'vogelkooitje' gemaakt en er wat extra elementen 
aan toegevoegd.  De hartjes heb ik bewerkt met 3 d glossy zodat de harten een 
glanzend 3d effect krijgen. Ik heb er ook subtiel wat glitter overheen gestrooid.


De strik en de flosjes heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design. 
Het papier dat ik gebruikt heb voor de creatables, komt uit één van de paperpads 
die laatst zijn uitgekomen Studio Light.


Je kunt het ook echt als cadeautje weggeven aan je valentijn, want ik heb
 lekkere hartjes chocola in het kooitje gelegd, hi hi. Hopelijk blijven de vogeltjes
 er van af en komt het bij je valentijntje terecht


De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Ik vond het leuk om jullie te laten zien dat Studio Light nog andere
 produkten heeft, en wat je er mee kunt maken. Ik hoop dat ik
 jullie heb kunnen inspireren.

Liefs,

Karen










1 opmerking: