woensdag 17 februari 2016

Drieluik Happy Birthday

Hallo allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik heb een drieluikje gemaakt. Het is een felicitatiekaart voor mijn vriendin die donderdag jarig is.
Ik heb hiervoor de mooie Love&Home lijn van Studio Light gebruikt.

De basis is gemaakt van Kraft. Bovenaan heb ik een sierrandje geplakt.
Alle randjes heb ik met distressinkt bewerkt.
Daarop heb ik de univellen UNIJB 14 gebruikt. Die zijn zo handig. Ik heb ze in alle kleuren en er is altijd wel een bijpassende kleur.
Hierop dan stukjes uit het basisvel LH 210.
Dan probeer ik altijd wel om de mooie randen die op het vel zitten te gebruiken. Je kunt ze nu ook zien aan de bovenkant links en rechts.


Dit is de rechterkant.
Hier heb ik een halve doily opgeplakt met daarop een 3D afbeelding uit het vel EasyLH509.
Wat blaadjes en bloemetjes als extra aankleding.


Dit is het midden.
Hier heb ik een stukje jute op geplakt met daarop een kalenderblaadje met de juiste datum van de verjaardag.
Daaronder een banner met de naam van de jarige. Twee hartjes erop en een mooie strik erboven.

Dit is de linkerkant.
Hier heb ik de andere helft van de Doily opgeplakt.
De 3D afbeelding komt uit het vel EasyLH508.
ook  hier wat blaadjes en wat bloemetjes.

Ik vind het altijd leuk om een persoonlijke verjaardagskaart te maken.
Zij gaat hem morgen zien.

Tot mijn volgende bericht.

1 opmerking:

  1. Het is een supermooi drieluik om te zien Marianne. Sommige items lijken echt van de kaart "af te komen", echt 3d dus. De jarige heeft hier vast een mooi plaatsje voor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen