zondag 7 februari 2016

Believe you can

Hallo allemaal,

Wat een ontzettend mooie spullen zijn er toch weer uit 
gekomen de laatste maand van Studio Light. Het laatste wat uit is
 gekomen zijn de Paperpads 


Ik heb dan ook als als achtergrond papier de nieuwe Paperpads
gebruikt. Er zit voor elk wat wils bij,want er zijn maar liefst 8
 nieuwe paperpads uitgekomen in allerlei kleurtjes.


 Ik heb een schuifkaart gemaakt met een mal van 
Nellie Snellen. Als je de kaart open schuift, komt er nog 
een verrassing tevoorschijn.


In het midden van de kaart komen de afbeeldingen van de
 stansvellen uit de Love and Home lijn mooi tot zijn recht

 
En natuurlijk kun je ook kleine details aanbrengen
 met de stansvellen  van de love and home lijn in combinatie 
met bv houten ornamenten van craft emotions.

De spulletjes die ik heb gebruikt van Studio Light:


Verder heb ik een mal voor de schuifkaart van Nellie Snellen 
gebruikt en  een mal van Marianne Design. 

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en 
dat jullie er weer ideeën door hebben gekregen.

Liefs,

Karen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten