vrijdag 10 mei 2013

Vlinderssss


Vandaag wil ik jullie deze Let's Get Bizzee vlinder van mdf laten zien die ik gemaakt heb.
De vlinder is van de nieuwe collectie net uitgekomen in mei.

Ik ben begonnen met de vlinder te bewerken met disstres inkt 
Milled Lavender voor dat ik het papier er op heb geplakt. 
Het papier wat ik heeft gekozen is het Papicolor Papideco Flora papier in de kleur roze.
Omdat ze de vlinder een vintage look wil geven, en dit papier heeft een mooie zacht roze tint.
Daarna heb ik de vlinder overgetekend op het papier en uitgeknipt. 
Ook weer bewerkt met disstress inkt.
Daarna begint het leukste werk het verder opleuken van de vlinder met kleuren papier, inkt en mallen.

Hier het resultaat, een vlinder in vintage stijl. De licht roze kleur cardstock heb ik ook gebruikt voor
de Noor! Design vlinder, bloemen  en swirls. Verder wat kant en  plakparels.
Het lieve vintage plaatje en tags zijn van Studio Light.
Het is Romatic Pictures vel RPSL102.



Nu ga ik lekker genieten in de tuin van het prachtige weer,
Ik wens iedereen ook een hele fijne dag !

5 opmerkingen:

  1. Wow Joyce wat is dit BEELDSCHOON mooi hoor
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die vlinder super mooi en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joyce, wat super mooi gedaan!! Prachtig!!
    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend !!
    Hier zeggen ze een streling voor de oogjes!
    Geniet van het mooie weer
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat schitterend Joyce, wat een beauty, echt supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen