woensdag 22 mei 2013

Vlinder


Oh wat hou ik toch van vlinders......
Deze vlinder (STAMPSL86 van studio light) is geplakt op een dubbelgevouwen A4 karton. 
Hierop is een iriserend A5 karton geplakt wat eerst een bloemetjesmotief 
heeft gekregen door het met een bloemen mal door de double do te halen.
Hierop geplakt een gaas in de kleur aquablauw. 
Om dit vast te zetten heb ik allemaal pailletjes met een kraaltje erop, 
op het karton genaaid. Een wit parelkettinkje vastgenaaid, 
links een glanzend blauw lintje geplakt, en rechts bovenin de hoek met glitterfoam een bloem uitgestanst, 
wat rondere blaadje geknipt, een gaatje in elk blaadje gestanst, 
en hierop en zijden bloem bevestigd met een eyelet. 
Alles in de kleuren waarmee ik de vlinder ingekleurd heb.
Het vlinderlijfje heb ik voorzien van strassteentjes, 
en op de bovenste vleugels ook een ovaalvormig strassteentje. 
De rondjes van het glitterfoam heb ik her en der op de kaart geplakt, 
en onder de zijden bloem nog blaadjes bevestigd. (creatables van marianne design.)
Klaar om te vliegen......


Veel plezier met inkleuren en creëren.
groetjes Emmy

7 opmerkingen:

  1. Wowww Emmy wat mooi gemaakt, ik vind hem echt
    schitterend ☺

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart , de achtergrond vind ik ook erg mooi en de blauwtinten passen heel mooi bij elkaar.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw prachtig hoor

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart. Ik vind de achtergrond bijzonder goed gelukt. Maar de vlinder is natuurlijk ook super.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi gedaan heel mooie kleur
    en het is heel netjes ingekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, wat een prachtige kaart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen