donderdag 30 mei 2013

Tulpen uit...


 Vandaag een kaartje met tulpen.
Het plaatje komt van het studio Light knipvel STAPSL 1211




Ik heb hiervoor een dubbele kaart van 13 cm x 13 cm gebruikt.
Hierop een rood vierkant van 12,5 cm x 12,5 cm.
En hierop weer een wit vierkant van 12 cm x 12 cm.
Op dit witte vierkant heb ik een borduurpatroon geprikt met behulp van een mal.
De embroidery in style mal van Marianne Design
Deze bestaat uit een rechte mal en een hoekje en het hoekje heb ik hier gebruikt.
Het krulletje heb ik in 2 kleuren geborduurd, omdat dat wel een leuk effect geeft.
De kleuren garen die ik heb gebruikt zijn
 Madeira 1169- groen
madeira 1037- rood
güttermann geel.
Het plaatje uitgeknipt en opgewerkt in 3d en op het witte vierkant geplakt
mooi in het midden van het geheel.


Tussen de krullen in heb ik een strikje geplakt van geruit lint.
De strikjes heb ik gemaakt met een strikjes maker zodat je allemaal gelijke strikjes hebt.


In de hoeken heb ik nog een strass steentje geplakt.
Ik hoop dat je het leuk vond en ook zin krijgt om aan de slag te gaan!!


Groetjes Giny
Dit knipvel heb ik gebruikt voor deze kaart.

6 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk kaartje,
    gezellig en fris, mooi borduurtje ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart en wat heb je de kaart beeldschoon geborduurd. super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fris en vrolijk kaartje Gini met een mooi borduurwerkje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een pracht kaart heb ik al op je blog gezegd
    super hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje. Heldere kleuren en schitterend borduurwerk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige borduurkaart!
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen