zondag 10 februari 2019

tagboekje denim saturdays

Hallo,

Ik mag weer een blogpost verzorgen voor studio light. Dit keer laat
 ik jullie een boekje zien dat ik gemaakt heb met de denim saturdays lijn.
 In dit boekje heb ik de bovenkant open gelaten zodat ik ook tags erin kon
 verwerken. In een tutorial laat ik zien hoe ik dit boekje heb gemaakt.





* Snijd 3 cardstock van 22x 14 cm
* Meet 1 cardstock op  5,5-11-5,5 en ril op 5,5-11
* Meet 1 cardstock op 5-12-5 en ril op 5-12
* Meet 1 cardstock op 4,5x 13 en ril op 4,5-13
* Leg de cardstock met de 4,5-13-4,5 onderop, dan komt die 
van 5-12-5 en bovenop komt de cardstock met 5,5-11-5,5

 Van bovenaf komt het er zo uit te zien. Plak de middenstukken 
op elkaar en laat de bovenkant open voor de tags

 Nadat je alle 3 de cardstocks op elkaar hebt geplakt, 
en je vouwt het dicht, dan ziet het er zo uit.

 Om het boekje dicht te kunnen maken met een toeuwtje, 
moet er lint bevestigd worden aan de achterkant 

 Nadat het lint is bevestigd, komt er een dekkaart tegen 
aan om de achterkant mooi af te werken

 de tags kunnen aan de bovenkant worden ingeschoven. Daarna 
kan het boekeje worden opgepimpt naar eigen keuze.

De volgende produkten heb ik gebruikt:




Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.

Liefs,
Karen




5 opmerkingen: