dinsdag 21 februari 2017

Mixed Media Flowers

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een mixed media canvas zien die ik heb gemaakt met de masks
van de prachtige Home & Happiness lijn van Studio Light.


Hoe heb ik dit canvas gemaakt:
Je begint met het aanbrengen van de bloemen met structuurpasta en MASKHH05.
Als dit droog is, breng je een laagje gesso aan op je hele canvas.
Vervolgens geef je hem een egale kleur, ik heb mint groen gekozen.
Na het drogen, spray je het hele canvas nat met een spray flesje.
Breng drie kleuren verf aan. Ik heb mintgroen (zelfde van de basis) donker mint en 
grijs gebruikt. Deze kleuren kwast je iets door elkaar maar niet te veel.


Dek je canvas af met huishoudfolie, druk dit goed aan zodat je rimpels hebt. 
Je kunt de rimpels ook niet iets vormen naar wens.
Laat dit niet drogen, maar verwijder de folie als je tevreden bent.
Als het geheel droog is kun je gaan decoreren.


Ik heb de bloemen met een blauwe metallic pasta opgehaald. Wat zwarte 
accenten aangebracht zodat ze goed naar voren komen.




De achtergrond heb ik nog iets meer detail gegeven met twee van de prachtige 
nieuwe achtergrondstempels STAMPSL164 & STAMPSL163 en versa magic.
Vervolgens heb nog wat bloemen en vlinders STENCILHH20,
STENCILBF01 en STENCILBF02 aangebracht in dezelfde kleurstelling.

Dit was mijn project.

Groetjes Joyce






Geen opmerkingen:

Een reactie posten