woensdag 15 februari 2017

Geboortekaarten jongen en meisje

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer wat inspiratie komen geven op het blog van Studio Light.
Deze keer laat ik 2 geboortekaarten zien.
Omdat Studio Light nu ook prachtige basisstempels en basismallen heeft voor geboortekaarten
wil ik jullie laten zien hoe makkelijk het is om mooie geboortekaarten
voor zowel een jongen als een meisje.


Gebruikte materialen:
*Dubbele kraftkaart van 14,8 x 14,8 cm
*Wit cardstock
*Basipapier roze BASISHH231 en blauw BASISHH228
*Paperpad PPSL40
*Ribbelkarton
*STAMPSL158 en STAMPSL161
*Plakparels
*Cirkelstansen met doorsnee van 5 cm en 4,5 cm


Algemene beschrijving:
Snij uit wit cardstock 1 vierkant 14,3 x 14,3 cm en 1 vierkant van 12,5 x 12,5 cm.
Snij uit het roze of blauwe basispapier een vierkant van 13,8 x 13,8 cm.
En snij uit het houtpatroon designppaier uit de paperpad een vierkant van 12 x 12 cm.
Plak alles op elkaar op de kaart.


Stans 4 cirkels met de grootste cirkelstans uit het ribbelkarton en
4 kleine uit het roze  of blauwe basispapier.
Stempel de tekst en het rompertje op 2 van de 4 kleine cirkels.
Stans uit het witte cardstock een flesje, hartje en sterretje en
verdeel dit over de ander 2 kleine cirkels.
Plak vervolgens de kleine cirkels op de grote ribbelkarton cirkels en
plak vervolgens de cirkels op de kaart.
Werk de kaart af met de plakparels.


Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze stempels en stansen als ik en hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook met deze mooie materialen aan de slag te gaan!

Creatieve groetjes van Geralien Hoftijzer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten