zondag 13 november 2016

With all the best Wishes.

Hallo Allemaal,

Ik heb deze kaart gemaakt met de mooie nieuwe stempels van Studio Light. 
Wat zijn ze weer geweldig leuk om mee te werken.
Vandaag dus geen plaatje, maar een zelf gestempeld tafereeltje dat ik ingekleurd heb.
 

Voor het afdrukje gebruikte ik de stempels STAMP SL153.
Om te beginnen heb ik een achtergrond gemaakt met Aqua Markers. 
Daarop heb ik de bomen gestempeld en het hert. Deze ook ingekleurd met Aqua Markers.

De bomen zijn twee keer gestempeld. Na de eerste keer de bomen afgeplakt met een maskeerpapiertje en de tweede keer gestempeld.


Hier kun je zien dat de achtergrond een beetje op een sneeuwvlakte lijkt.
 Om dat te accentueren heb ik wat extra sneeuw aangebracht
met Sneeuwgel en foamclayballetjes.


Daarna de tak gestempeld en ook weer ingekleurd en ook hier wat sneeuw extra op de takken.

Het hele afdrukje gemat op een stukje zwart cardstock en daarna op kraft.
Dit geheel op een rechthoekige kaart waarop ik design papier van Studio Light heb geplakt.
Hiervoor heb ik het vel BASISFF 226 gebruikt.


Daarna de kaart aangekleed met kurkboompjes die ik een mooie strik heb gegeven en kleine kerstballetjes gemaakt met stickles in de kleur goud.

Tot slot een ticket met een wens erop. Deze komt uit het vel EASY FF 535
Hierop ook wat sneeuw gedaan.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en
veel plezier met het maken van jullie eigen Kersstkaarten.


1 opmerking:

  1. Super mooi Marianne, mooie combi en vind ook de rand met boompjes gaaf. Stempels zijn prachtig. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen