vrijdag 11 november 2016

Christrmas Layared Stamps

Hallo Allemaal,
 
Ik heb deze kaart gemaakt met de nieuwe Christmas Layered Stamps
van Studio Light. Wat zijn deze weer super gaaf!!
Ik kon het niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan.
 
 
Voor deze creatie heb ik eerst een mooie achtergrond gemaakt met de
Airbrush en de Copic Markers. 
Daarna heb ik eerst de voorste boom, STAMPLS08 
gestempeld met de nieuwe Layered Stamps.
Ik gebruik dan het liefste mijn Misti,
daarmee kan je het makkelijkste exact op elkaar stempelen.
Ik heb hiervoor de Memento Inkt gebruikt:
- Bamboo Leaves
- Olive Groove
- Northern Pine
Nadat ik de eerste boom heb gestempeld heb ik die afgedekt met
een stukje Masking Paper.
Daarna heb ik de 2de boom erachter gestempeld.
 
 
Daarna nog een tekst gestempeld met de nieuwe tekststempel STAMPLS155.
Hiervoor heb ik de Memento Northern Pine gebruikt.
Over de achtergrond heb ik nog lichtjes gestempeld met de nieuwe Mixed Media gestempeld en daarna nog wat Fran-táge Chunky White voor een sneeuweffect.
 
Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
 
 
 
 
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten