zaterdag 22 oktober 2016

Kerst envelop

 
Hallo Allemaal,

Zijn jullie ook al druk met de voorbereidingen voor de kerstkaarten?
ik wel! en dat is een feestje met de Frozen Forest serie van Studio Light.
 
 
Ik heb dit keer een envelopkaartje gemaakt.
Ik heb hem bekleed met de paper pad blok van Frozen Forest.

 
 
Het lieve plaatje aan de voorkant komt uit het vel:  EASYFF532 
en heb ik met meerder lagen op elkaar geplakt.

 
daaronder heb ik het frame stans gebruikt: STENCILFF18
en die heb ik bewerkt met sneeuw effect van viva decor.
en daaronder vind je de mooie Hulst stans STENCILFF15.
verder heb ik de envelop nog voorzien van een mooie tekst,
gemaakt uit de STAMPFF150 stempel set

 
en de achterkant heb ik ook nog gedecoreerd.

Ik heb benieuwd wat jullie van mijn envelopje vinden

Liefs Martine Bosman
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten