zaterdag 15 oktober 2016

Frozen Forest............

Hallo Allemaal,
 
Ik ben lekker bezig met de prachtige kerstlijn
 Frozen Forest van Studio Light.
Dit is mijn  kaartje geworden :)
 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
- Dies : STENCILFF15
- Dies : STENCILFF14
- Basispapier: BASISFF226
- Project Cards : PROJECTFF10
- 3D uitdrukvel : EASYFF532
- Zwart en crème karton
- Borduurpatroon
- DMC: Bruin 801, Crème 746 en zwart 310
- Label stans van Crealies : Extreme Labels & Tags No.1
- Bijpassende plakparels
- Jute strikje met knoopje
- Distress Ink : Hickory smoke en Walnut stain 


Uit het basispapier een vierkant van 13 x 13 cm gesneden
en hier het patroon op geborduurd.
De randen daarna geruwd en beïnkt met bruin.
 Het geborduurde vierkant op een crème vierkant van 14 x 14 cm geplakt.
De randen weer geruwd en beïnkt met het grijs.
Dit weer op een zwarte kaart van 14,5 x 14,5 cm geplakt.
( alleen 3 kanten gelijmd omdat je het label
er rechts nog moet kunnen insteken ).
Verder de kaart afgemaakt met de hulst en dennenappel stansen,

     
 
      3D plaatje, gestanste tekst,
 
 
en als laatste hier en daar wat plakparels.
 
Uit het crème karton heb ik het label gestanst ( de 1 na kleinste )
Deze op de juiste lengte afgesneden, geruwd en beïnkt met grijs.
Het label verder afgemaakt met een Project Card,
hulst stansen, jute strikje met knoop
en plakparels.
 
 
Schuif het label schuin aan de rechterkant achter het crème vierkant.
Klaar!!
 
Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie hebben opgedaan?
Ga ik gauw weer verder met de volgende :)
Lieve groetjes Karin
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten