zaterdag 7 mei 2016

Music, music.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwste stansblokken van Studio Light.


Zelf ben ik niet zo'n held in het maken van jongens en mannenkaarten. Nu is er bij deze serie stansblokken een blok dat heet: Tough Guys.


Helemaal blij ben ik daar mee.
Hiermee maak je gave mannenkaarten in een handomdraai en kan je er toch ook je eigen draai aangeven. Zelfs de basiskaart zit in het blok. Wat willen we nog meer?

Omdat ik een fan van muziek ben, heb ik direct gekozen voor de muziekkaart.
Om te beginnen heb ik eerst de kaart uit het blok gehaald en met een fijn schuurblokje de randen wat opgeschuurd om alle aanhechtingen weg te schuren en daarna alle randen bewerkt met distressinkt.
Daarna vlak voor vlak aangekleed.


Aan de linkerkant heb ik een muzieknotenstans gemaakt. Daarna de plaatjes geplakt met foamtape om diepte te maken.


Onder het plaatje op het middenvlak heb ik een stukje wondgaas gedaan om de vintage look te benadrukken.
Ook hier heb ik de randjes licht opgeschuurd en bewerkt met distressinkt.


Dit is de rechterkant van de kaart. Ook hier weer hetzelfde gedaan. Plaatjes uit het vel gehaald, opgeschuurd en bewerkt met distressinkt.
Ik heb zelf de gitaarstans eraan toegevoegd en de platen bewerkt met dimensional Mod Podge zodat ze mooi glanzen. 

Deze blokken zijn echt een aanrader. Alles matched met elkaar en je kan er toch je eigen kaart van maken. 
Veel plezier met het maken van jullie eigen kaarten en tot de volgende kaart van mij.

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! En wat een uitvinding hè de stansblokken, met nog wat eigen inbreng maak je in een handomdraai een gave kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen