vrijdag 13 mei 2016

loved


Hallo,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien op het studio light blog.
Ik wil jullie laten zien dat je met de Studio Light stempels ook 
heel goed op mica kunt stempelen. Ik heb daarvoor gebruik 
gemaakt van een van de nieuwste basic bloemen stempel




Ik heb een easel kaart gemaakt. ik heb de stempel 
gestempeld met witte stazon inkt. Deze inkt is 
perfect voor het stempelen op mica. 


Ik heb eerst gestempeld op de mica voordat ik de 
mica bevestigd heb achter de kaart (voor het 
geval dat het niet in 1 keer zou lukken)


Wat zijn de vlinders toch mooi en lief! Ik heb ze ingekleurd 
met copic. Ik heb er een glitterlaagje op aangebracht met de 
wink of stella clear, alleen jammer dat je dat hier niet zo 
goed kunt zien.


De spulletjes die ik heb gebruikt, zijn:

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en dat jullie 
de kaart mooi vinden. Tot de volgende keer.

Liefs,
Karen












Geen opmerkingen:

Een reactie posten