woensdag 16 maart 2016

Love & Home

 
Hallo Allemaal,
 
Ik  had het papier van Love & Home van Studio Light nog op mijn bureau  liggen dus ben daar maar verder mee gegaan. Dit keer heb ik een mini projectje gemaakt met diverse labels erin.
Ik heb ook bijna alles wel gebruikt van deze lijn, de basis vellen, stans vellen, 3 d en het stansblok. Vind het heerlijk om overal in te snuffelen en te kijken hoe ik het mooi kan opvullen.

Gebruikte materialen:
Stansblok
 

De voorkant heb ik rustig gehouden door een mooi plaatje te gebruiken
met een sierlijke stans erachter.
Die stans is van Noor! Design.
Bovenin heb ik een passende tekst geplakt met een bloemetje
 en daarachter nog een tag met xoxo .
 
 
Het project kan uitgeklapt worden en aan beide kanten zitten pockets
 waar labels in geschoven kunnen worden.
Op de voorkant van de pocket heb ik een hoekje van een basis vel geplakt.
Het is zo al zo mooi dat je er weinig meer aan toe hoeft te voegen.
 
 
  In het midden heb ik de koffer met love geplakt en her en der een rose vlindertje.
Die komen uit het stansblok.

 
 Hier kun je zien hoe en waar alle labels verholen zitten.
Wat een kleur rijk geheel zo met deze papier lijn.

 
 Hier dan even een foto zonder al die labels zodat je het geweldige scrapvel met hout structuur kunt zien.. De bloemen rand erin heb ik boven aan geplakt zodat het mooi breekt in het geheel.

 
Ook de achterkant ben ik niet vergeten alhoewel ik dat wel rustig heb gehouden.
Als het boekje te dik wordt kan hij niet meer goed dicht gestrikt.

 
En dan nog een foto van alle labels.  
Ik begin nu aardig door mijn papiertjes heen te raken
 als ik elke keer van die uitgebreide projectjes maak
 maar het is zo fijn combineren!!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze foto's
 en wens jullie nog een hele fijne dag toe.



2 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een FANTASTISCH mooi kunstwerkje gemaakt, ik kijk
    mijn ogen uit SUPERrrrr mooi weer Tiets....het is elke keer weer genieten bij jou.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Tiets,
    Wat heb je dat weer mooi gedaan,zoals Ghea zegt je kijkt iedere keer je ogen uit op je creaties!!

    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen