vrijdag 18 maart 2016

Love & Home icm paperpad op canvas.

Hallo allemaal,


Op canvas kun je ook prima uit de voeten met al dat moois van Studio Light.
Dit keer een canvas gemaakt waarin ik  PPSL 27 en STAP LH 1359 gecombineerd heb.


Het geheel is gemaakt op een canvas doek van 20 x 20. 
Een leuk orgineel kadootje om weg te geven.


Op deze foto is de basis van het geheel te zien.
Nadat ik het canvas beplakt heb met het dessin papier ben ik het gaan bewerken met 2 kleuren groene acrylverf, tot de gewenste kleur groen maar wel zo
dat de onderlaag er nog wat doorheen blijft schijnen.
Met een babydoekje heb ik nog eens over de nog natte verf gepoetst,
om een wat transparanter geheel te krijgen.
(Ik heb er niet aan gedacht om hier een foto van te maken dus ik hoop
dat de beschrijving duidelijk is.)
Na het drogen was ik nog niet helemaal tevreden,
daarom het nog doek met schuurpapier bewerkt,
en dat gaf het resultaat wat ik in gedachten had, een beetje  verweerde look.


Met een DDBD mask heb ik met zacht roze verf her en der wat bloemen aangebracht.


Van het dessin papier uit PPSL 27 en PPSL 28 , heb ik diverse vormen gescheurd
en de randen bewerkt met disstres inkt. Dan begint het leuke werk vind ik,
net zo lang schuiven totdat je de gewenste lay out hebt. 


De randen van het dessin papier en de items heb ik bewerkt met disstress inkt.
En dan zijn er die ontzettend leuke STANSVELLEN waarop heel veel leuke items te vinden zijn
 om je creatie mee te versieren, zoals hierboven mooi te zien is.


en DEZE beauty,s.....


De vlinder is nog weer een apart verhaal; mijn hobbykaart heeft altijd erg leuke bijlages.
Uit een van deze bijlage heb ik deze vlinder gehaald,
en bewerkt met dezelfde kleuren verf als het doek.
Ja, ik ben nu eenmaal erg dol op vlinders.
En zijn de KNOOPJES niet ontzettend leuk? 
Tot slot nog een rozenband links op het doek gelijmd.
Hoop dat ik jullie met dit canvas doek heb kunnen inspireren.


Creatieve groetjes,
Emmy Wind















1 opmerking: