zondag 4 oktober 2015

Sweet Winter Season


Hoi allemaal.

Vandaag laat ik een kaartje zien met alleen maar papier van Studio Light. Ik vind het zo mooi dat ik het zonde vind om de kaart vol te plakken met van allerlei embellisments. Normaal ben ik van het volplakken, maar nu wil ik juist het mooie nieuwe papier
 van de nieuwe lijn Sweet Winter Season laten zien.

De basis is een Create a Card stans van Crealies no 15, gemaakt met wit cardstock.
Het designpapier is het vel BASIS SWS 207.
Ik heb de zijkanten van het papier gebruikt, 
zodat de mooie randen ook als zijkant op je kaart komen.


De 3D plaatjes komen uit 3 verschillende vellen.
Twee daarvan zijn dus stappenvellen waar je de 3D gedeelten gewoon uit kunt drukken en op kunt werken. Ik heb deze keer 3D kit gebruikt omdat er ook wel kleine onderdeeltjes bij zitten en ik heb de plaatjes hier en daar opgebold met een ronde pen en foamkussen.


Dit is ook een 3D afbeelding,


Op het middelste gedeelte van de kaart heb ik zelf een 3D ontwerpje gemaakt met losse onderdelen.
Er zijn ook vellen bij waar losse plaatjes inzitten die je als aankleding bij je project kan gebruiken,

Zo zie je de gehele kaart beter. Ik vind hem super stijlvol.
Je kunt dus zonder veel ander materiaal en alleen 
de vellen van Studio Light een schitterende kaart maken.

Gebruikte vellen:
Easy SWS 497, 498 en 501


1 opmerking: