vrijdag 2 oktober 2015

Silent Night.....

Hoi allemaal,

Winter Memories..... wat een mooie kerstlijn van Studio Light. De kleuren vind ik prachtig, de hele serie is mooi, alles is weer super met elkaar te combineren.
 De sfeer van kerst is zo mooi weergegeven.


Voor deze kaart heb ik de Tear drops shape art mal van DDBD gebruikt.
Deze mal is zo leuk om te gebruiken....
BASIS WM 203 heb ik gemat op UNI VI 04, en dit heb ik op donkerbruin karton gemat.
Spellbinders heeft mallen waar je rechthoeken met een kartelrandje kunt stansen. Deze heb ik op deze kaart gebruikt. Eenmaal uit BASIS WM 200, en eenmaal uit BASIS WM 200 (stiekem mijn favoriete vel omdat er van die leuke muzieknoten op staan.)
De kerstballen links bovenin de hoek heb ik uit EASY WM 487 gehaald.
Evenals de blauwe bloem welke op het label zit.


Het basis vel is eigenlijk altijd zo mooi dat je er niets op wilt plakken, maar ja, soms voegt dat ook weer juist iets heel leuks toe, dus toch maar gedaan. Deze dennenappels zijn gestanst met een leane creatief stans. Een groot en klein formaat, ik gebruikt ze graag. Het knopje op het lint is van lichtgewicht klei gemaakt. Deze heb ik kleur gegeven met inca gold turquoise,
en de puntjes met distress inkt bewerkt.


Deze tekst staat recht onderaan op BASIS WM 200, dit vond ik te leuk om niet te gebruiken.
 Ik heb met een mal van spellbinders de randjes gemaakt, en met distress inkt bewerkt.


Het 3D plaatje komt uit EASY WM 489, hier kom ik helemaal van in de winterse sferen.
Wat vinden jullie van het tekstlabel? In dit geval heb ik het engelstalige vel gebruikt.
Veel verschillende teksten dus een passende zit er altijd wel bij.
De kaart heb ik verder nog versierd met wat houten sterretjes, label, kant, lint.
De stans (joy) is bestempeld met een letter stempel (joy).
Ik hoop dat ik jullie met deze kaart voldoende kerst inspiratie heb kunnen bieden.


Creatieve groetjes,
Emmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten