donderdag 9 juli 2015

Pocket Letter met de Chalklijn

Hallo allemaal, 

Wat zijn Pocket Letters toch leuk om te maken. 
En helemaal met de materialen van van Studio Light.
De stansvellen en blokken zijn er uitermate geschikt voor.
Ik heb deze keer gekozen voor de Chalk Line.


Als achtergrondjes heb ik de basisvellen BASISCH 188 en 189 gebruikt.
Voor de versiering de stansvellen EASY CHALK 459 en 464.
En daarnaast nog enkele dingen uit het Stansblok CH13.


Op het eerste vakje een stukje wasi tape gebruikt en onderaan zie je een strook 
die ik over de drie plaatjes heb verdeeld. 
Dat geeft toch een beetje de verbondenheid aan.
Alle versieringen heb ik met foam op de achtergrond geplakt.
Van de slinger zie je maar een klein stukje, maar dat komt omdat ik die op de voorkant heb geplakt.


Het is ook leuk om stukjes papier die je overhebt als strookjes te gebruiken. 
Dat heb ik op het middelste kaartje gedaan.
Plak er hier en daar ook nog een bloemetje op voor de finishing touch.


Wat ook een leuk idee is om een plaatje over twee vakjes te verdelen.
Dat zie je op je laatste twee kaartjes.
Ook hier weer aan de buitenkant een vlaggenlijn geplakt.
Als laatste heb ik door de gaatjes wat lintjes geknoopt.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie gekregen hebben, maar ik zou zeggen:
 Ga gewoon beginnen, het lukt altijd. Veel plezier met jullie eigen Pocket letter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten