zondag 26 juli 2015

MDF Message board My Botanic Garden

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het nieuwe MDF pakket Message board van Studio Light laten zien.
Deze pakketten zijn er in twee verschillende stijlen; Creative with chalk en My botanic garden.
Ik heb het My botanic garden pakket gebruikt.
In het pakket zit ook een vel schoolbord papier, waarop je met een krijtje kunt schrijven.
Maar voor mijn creatie heb ik die niet gebruikt, daarvoor in de plaats een wasknijpertje.
Op deze manier kun je er memo briefjes aan ophangen.


Gebruikte materialen:
*Paperpad PPMBG20
*Dutch Doobadoo honeycomb softboard
*Dutch Doobadoo mask
*Wasknijpertje
*Houten dierenfiguurtjes
*Papieren roosjes
*Noor! mal 6002/0147
*Bruin en roze jute touw
*Bronzen embelishment
*5 Plakparels wit
*2 Roze flatbacks
*Distress inkt Vintage Photo


Begin met de achterkant te beplakken met het houtdesign van BASISMBG171 en knip of snij de uitsparingen uit. Beplak ook de standaard
Dit papier zit niet in het pakket maar ik vond het wel mooi als afwerking van de achterkant.
Beplak de voorkant met het basispapier uit het pakket, knip of snij nu alleen het rondje bovenaan uit. Dus niet de opening waarin de standaard moet komen!!
Bewerk alle randen met de Distress inkt.


Maak de stipjes met de Dutch Doobadoo mask en de Distress inkt.
Stans met de Noor! mal uit het groene papier uit de paperpad de vorm.
Plak de vorm op het memobord.
Knip een stukje honingraad uit en bewerk het met de Distress inkt, plak het op de groene vorm.
Plak het plaatje van de vogel en vogelkooi met 3D foam op de groene vorm, iets over de honingraad heen.
Haal het label uit het plaatjes vel uit het pakket, haal er een bruin jute touwtje doorheen en hang de embelishment eraan.


Versier het memobord verder plaatjes, papierenroosjes enz enz.
De vlinder heb ik uit plaatjes vel gehaald en over de vlinder op het memobord geplakt.
De vlinder heb ik alleen met het lijfje vast geplakt, zo krijg je 3D effect.

Groetjes Geralien



1 opmerking: