vrijdag 26 juni 2015

HOERAAA...... GESLAAGD!!!


Hallo allemaal.....

De maand Juni stond voor veel leerlingen in het teken van de Examen uitslag.
Zo ook voor mijn dochter.
Spannende tijden dus voor ze.
Wij hebben een surprise party georganiseerd voor haar met haar vrienden, collega's en familie.
En bij een feest hoort natuurlijk een cadeautje.
En wat is nu leuker om met de mooie Creative with Chalk lijn een mooi cadeau doosje te maken.
Dat heb ik dus gedaan. Ze zijn makkelijk en snel te maken.
In het doosje zat een zelf gemaakte cadeaubon.
Deze is voor de dansvoorstelling van haar favoriete Choreografe Isabelle Beernaert.
En dit is het doosje wat ik gemaakt heb:




Benodigdheden:
Eigenlijk is het heel eenvoudig om dit leuke cadeau doosje te maken.
Haal hem uit het vel en knip (of snij) de uitdrukpuntjes er netjes af.
Plak de plakrand aan het doosje vast.
 Nu kun je op de vouwlijnen het doosje in elkaar vouwen.
Knip de plaatjes netjes uit die je gebruiken wilt uit het bijbehorende vel
Print ook de plaatjes uit die je uitgezocht hebt om er bij te gebruiken.
Als deze goed droog zijn knip deze dan ook uit.
Omdat het dus een lijn met veel zwart is is het mooi om er zwart witte plaatjes bij te gebruiken.
Zoals ik met het plaatje van het Diploma gedaan heb.



Strik het touwtje om het doosje heen.
Maak een strik met daaraan een label.
Op de label heb ik een examenhoed geplakt.

Links onderop het doosje heb ik de danseres geplakt, naast de label.
Knip een stukje zwart gaas uit en plak dat gerimpeld onder de ronde tekst label


Plak deze links bovenaan op het doosje.
Plak nu de rest van de plaatjes die je uitgeknipt hebt met 3D kit op het doosje.
Hierdoor krijg je mooie hoogte verschillen.

Het labeltje aan de strik heb ik nog een beetje vast geplakt met kit.
Zo blijft hij mooi op zijn plaats zitten.


In het doosje heb ik een enveloppe geplaatst met de cadeau kaart.
Maar je kunt er natuurlijk ook hele leuke andere dingetjes in stoppen.

Mijn blogpost was deze keer niet zo lang, maar ik hoop dat jullie hem toch leuk vonden.

Veel plezier met het maken van zo'n leuk cadeaudoosje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten