donderdag 4 juni 2015

Chalk lijn op een kopje...

Hallo allemaal,

Wat kun je toch leuk aan de slag met de nieuwe Chalk lijn van Studio Light.
Onlangs heb ik een aantal van deze krijtborden gekocht.


Helemaal zwart, dus wel een beetje saai om te zien.
Dus ben ik met de Chalk lijn aan de slag gegaan om het geheel wat op te vrolijken.
Heb beide kanten van het bord gepimpt. Aan de ene zijde heb ik het geheel met SCRAP CH 02 beplakt, maar wel zo dat het mooie sierrandje aan de onderkant wel te zien is.
Ik heb van EASY CH 461, twee 3D plaatjes gebruikt. Het randje van het onderste 3D plaatje heb ik gelijk laten lopen met de bloemen rand van het scrap vel.


Aan de andere zijde van het bord heb ik nogmaals SCRAP CH 02 gebruikt maar nu het linkse gedeelte van de rand waar ook nog een leuk hartje bij hoort.
 Ik heb deze rand net boven de bloemetjes uitgeknipt. 
Bovenaan heb ik van BASIS CH 188 de rand met de slinger en lampionnetjes uitgeknipt
 en op het bord gemat.
 Links daarvan twee hartjes, rechts aan de rand nog wat bloemetjes.


Ik heb een stukje  UNI IN 19 gebruikt om een kokertje van te maken waar het krijtje inpast.
Het krijtje heb ik met een jute touw aan het bord vastgebonden, zo raak je het niet kwijt.


Hier is mooi te zien hoe bloemenrand onderaan deze 3D afbeelding past
 bij het randje van het scrap papier.


Het zwarte randje met witte hartjes heb ik van EASY CH 461 gehaald.


Als je dit cadeau wilt geven is het wel leuk om een cadeau label te gebruiken. 
Bij deze lijn zijn ook passende labels
dezelfde bloemetjes van het papier komen hier ook weer op terug.
Hier heb ik UNI SC 10 als achtergrond papier gebruikt.
Dat vind ik nou zo leuk aan de UNI SCRAPVELLEN, twee verschillende gekleurde zijden, op een vel, altijd wel een passende kleur te vinden.


Ik weet zeker dat de boodschappen op dit bord de aandacht zullen trekken.
Hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen bieden met deze blogpost.

Creatieve groetjes,
Emmy



1 opmerking: