donderdag 23 oktober 2014

Stertag met Lovely Christmas


Goedemorgen bloggers,

Deze stertag heb ik gemaakt met de prachtige serie "Lovely Christmas".
Het patroon wat ik hiervoor heb gebruikt kun je op mijn eigen blog vinden,
klik HIER om er rechtstreeks naartoe te gaan.





Hierboven zien jullie de kleine ster tag die aan de grote ster hangt met een lintje.
Deze heb ik gemaakt met een craftable (CR 1226) van Marianne Design.
De banner "Merry Christmas" en het strikje wat in 3D vorm daarboven zit 
komen van vel EASYLC445
Ook heb ik er nog een snowflake rozet van Tim Holtz op verwerkt.


Het hertje heb ik gestanst uit jute stof, dat gaat goed als je de stof eerst insmeert
met modge podge en daarna uitstanst.
Dan rafelt de stof niet meer.


Het magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met copic markers in bijpassende tinten.
Het plaatje met de kerstballen is afkomstig van vel STAPLC1334


En tot slot onderaan de tag ook nog een snowflake rozet.


1 opmerking: