zaterdag 25 oktober 2014

Hoera weer een jaartje erbij

Hoi lieve volgers,

Tussen alle herfst en kerst kaarten door vind ik het wel leuk
om een vrolijk kaartje te laten zien.
Deze kaart is gemaakt met de Très Chic en de Shabby Chic lijn.
Deze lijnen zijn ook zo mooi te combineren.


Ik heb met Kraft papier als basis gewerkt, omdat ik dat altijd zo
mooi vind om te combineren met zoveel kleuren, en nu roze.
Ik heb een kanten randje gebruikt, en verder kijk en geniet
van deze kaart en mocht je er vragen over hebben dan hoor ik het graag.


Het hartje is van gips, en heb ik in Portugal gevonden.
Op de bloemen heb ik een parelpen gebruikt.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SC 156
Papier Basis SC 157
Plaatje Stap SL 1291
Vlinders Easy SC 382


Bedankt voor je bezoekje, en ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

4 opmerkingen:

  1. Zoetjeslief...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lekker kaart .Mooie details met de vlinders en de bloemen schitterend kaartje Erica;
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig werkstuk. Mooie gedaan.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje Erica, super mooie kleuren combinatie!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen