donderdag 23 mei 2013

Harten stempels

Hallo allemaal.
Vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien welke ik gemaakt heb met de nieuwe stempelset nr. 88, Harten .
De eerste kaart heb ik erg simpel gehouden.
Ik heb hiervoor hebt ik gebruikt:
Een witte oplegkaart van 14 x 10 cm, welke ik met een hartjes embossingmal door een stansmachine heb gehaald.
Vervolgens heb ik op 4,5 cm vanaf de onderkant er een licht paars lintje op geplakt.
Dit heb ik op de lichtpaarse dubbelekaart van 14,5 x 10,5 cm.geplakt. 
Vervolgens heb ik een hartje gestempeld op een restje wit kaartkarton met lichtpaarse inkt met daaroverheen en een tekst in donkerpaarse inkt.
Dit heb ik op een restje licht paars karton geplakt ( gemat) en vervolgens verhoogd op de kaart geplakt.
De kaart heb ik af gewerkt met een strikje op het lintje.

Kaart twee was iets meer werkt, maar nog steeds met een eenvoudige uitstraling.
Ook hiervoor heb ik gebuikt:
Een witte oplegkaart van 14 x 10 cm, welke ik met een embossingmal door een stansmachine heb gehaald.
Vervolgens heb ik de gestansde hartjes bewerkt met witte stempelinkt en embossingpoeder en een heattool, wat een heel precies werkje was.
Dit heb ik op een lichtpaarse dubbelkaart van 14,5 x 10,5 cm geplakt.
De hartjes heb ik ook weer gestempeld met witte inkt en bewerkt met licht paarse embossingpoeder en de heattool en vervolgens verhoogd op de kaart geplakt.

Veel freubel plezier gewenst en tot volgende keer.
Groetjes Matty




5 opmerkingen: