zaterdag 4 mei 2013

Handwerk


Ik wil jullie een kaartje laten zien wat gemaakt is met één van de plaatjes van het vel: STAPSL1222.
Daar we allemaal zo aan de freubel zijn, vond ik dit wel een heel toepasselijk kaartje.


Het is een vierkante kaart van 13,5 x 13,5 met de opening aan de rechterkant.
Bij het plaatje heb ik een leuk achtergrond-dessin gezocht en 
dit geknipt op 13 x 13 en in het midden van de kaart geplakt.
Een stukje kant met dubbelzijdige tape vastgeplakt horizontaal in het midden van de kaart.
Deze heb ik aan beiden kanten een stukje laten uitsteken.
Hierop wordt het plaatje geplakt, gemaakt in 3D.
Met glitter-foam letters heb ik een bijpassende tekst gemaakt.
De kaart is verder opgesierd met knoopjes die ik op de kaart heb vastgenaaid.
Ik vond nog een leuk plaatje van een centimeter, 
wat ik rechts boven in de hoek plakte, opgehoogd met foam.
In het stukje kant heb ik tenslotte nog wat mini-kopspeldjes geprikt.

De overige plaatjes van dit vel heb ik inmiddels ook al gemaakt. 
Deze zijn reeds op mijn site te vinden. 


Voor nu laat ik het hierbij. 
Ik hoop dat jullie van dit kaartje genieten en 
ik wens jullie nog veel freubel-plezier met de prachtige vellen van Studio Light!

Tot de volgende keer.
Creatieve groetjes, Gaby

1 opmerking: