dinsdag 16 april 2019

Industrial ticket album



Hallo lieve blog lezers,



Vandaag heb ik een album gemaakt, met de stoere industrial 3.0 
en de nieuwe ticket stans van Studio Light.
En omdat velen het lastig vind om iets voor de mannen te maken wil ik jullie laten zien dat met de juiste materialen van Studiolight het eigenlijk heel eenvoudig is.
We gaan aan de slag.
Met behulp van foto's ga ik het uitleggen.
We stansen 2 keer de grootste stans en plakken die aan elkaar.
Als je goed kijkt zie je dat ik de 2 smalle strookjes op elkaar heb geplakt.
Wanneer je onderstaande foto even vergroot zie je dat ik getalletjes en maten heb opgeschreven zo breed is het tussen de rillijnen.
Van 3 naar 2 is het 7,5 cm en op getal 3 komt dus de rillijn.
Van 1 naar 4 is het 8,5 cm en op getal 4 komt een rillijn.


Nu vouw je het rechtse stuk naar links en het linkse stuk komt over het rechtse gedeelte.
Dit is de basis van je album.



Nu is het tijd om de oplegdelen te gaan stansen.
Ik heb het rondom voorzien van zwart kraft en design papier.
Dan heb je 6 oplegdelen nodig.
Ook moet je de delen even passend maken .
De delen voor de linkse kant zijn van het zwarte kraft 11,1 cm breed.
en van het design papier 10,7 cm breed
Van het rechtse flapje zijn de delen van zwart 12 cm breed.
en van het designpapier 11,5 cm breed.


Voordat we delen aan elkaar gaan plakken moet er eerst een lintje vastgemaakt worden.
Op de foto zie je dat ik dat met dubbelzijdig plakband doe en op het zwarte kraft plak.
Daarover komt het designpapier en dat plak je op het witte album.


Nu word het tijd om het album te gaan pimpen.
Hiervoor heb ik allerlei onderdeeltjes uit het industrial stansblokje gehaald.
Er zit zoveel leuks in en alles past en matcht gewoon mooi met elkaar.


Er volgen nog wat foto's van alle kanten van het album.






hieronder komen nog de foto's van de gebruikte materialen.






Mocht je het album  gaan maken dan wens ik je veel plezier en graag tot de volgende post
liefs Corrine.

1 opmerking:

  1. Gaaf! Ik heb die stand ook aangeschaft. Leuk idee dit. Heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen