zaterdag 6 april 2019

Hello Beautiful

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt
met de nieuwe ticketmallen van Studio Light.


Artikelen:
Kraft bruin
Kraft zwart
Design papier
STENCILSL170

Werkwijze:

Neem de drievoudige mal en leg deze op je bruine
kraft karton. Leg deze op de snijplaat en laat hem iets uitsteken.


Verleg de mal twee vakken en plak hem vast.


Leg de mal op de snijplaten en laat hem iets
uitsteken zoals op de foto. 


Draai hem door je machine heen. Je vijfluik is nu klaar.


Nu kan je de kaart gaan opmaken. Ik heb gekozen
voor de Tropical Jungle stempels en het design
papier van de Ultimate Scrap Collection.


Producten:


     


 

Dit was mijn project.

Groetjes Joyce




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart !!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een ontzettend gaaf model!! Prachtig gewerkt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een leuke mal uit ! Leuke kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. it is a shame I did not see that your company has been selling some of my digital artwork as "their own" shm! I hope the person who did that could respond to me!

    BeantwoordenVerwijderen