donderdag 15 februari 2018

Romantic Botanic

Hallo allemaal,

Dit wordt mijn eerste blogpost voor Studio Light.
Ik voel me zeer vereerd dat ik ben toegevoegd aan het promoteam.

Ik heb een kaart gemaakt met de mooie lijn: Romantic Botanic



Ik ga jullie met behulp van foto's laten zien hoe ik de kaart gemaakt heb.

Ik ben begonnen met een strook linnenkarton van 29,5cm x 13cm.

Daar heb ik eerst het midden van opgezocht en toen hulplijnen gemaakt waar ik moet rillen.

Vervolgens aan beide buitenkanten met stencil RB53 de rand gestanst.

Na het stansen heb ik de lijnen gerild en ruw gemaakt met een paper distresser.
Stroken van kraft en  design papier gesneden uit het blokje PPRB58.
De maten van het kraft zijn: 13,5cm x 13,5cm 
 2 maal   2,5cm x2,5cm
2 maal 1,5cm x 1,5cm.
De maten van het designpapier zijn: 13cm x 13cm.
2 maal 2cm x 2cm
2 maal 1cm x1cm.
Alle randen zijn bewerkt met de paperdistresser en beïnkt met distress inkt: frayed burlap.

Toen heb ik de bloemenranden stencilRB53 en blaadjesrand uit gestanst.
Je plakt eerst de blaadjesrand aan de achterkant van het kraft vierkant en dan ga je alle delen op elkaar plakken. Daarna heb ik de bloemenranden opgeplakt.


Nu stans ik de bloemenrand nog 2 keer uit het design papier.

En deze plak ik verhoogd op voor meer diepte met foam tape.
Vervolgens ben ik het middelste gedeelte gaan versieren eerst nog
een strook design papier van 3 cm x 13cm dit gemat op kraft.
Daarop het plaatje van vel EASYRB588 ook gemat op kraft, 
en weer verhoogd opgepplakt met foamtape. Ook de vlindertjes komen van dit vel.
De tekst happy birthday komt van de nieuwe stamps and dies  en deze heb ik langs de stempel uitgeknipt en weer gemat op kraft.




De kaart heb ik verder nog voorzien van een strookje kant pareltjes en een koperen hoekje.

Mijn gebruikte materialen van studio light zijn
STENCILRB53
PPRB58
EASYRB588
BASICSDC12
STENCILBF06

                                                                                                               


           

 




                            Ik hoop dat jullie hem leuk vinden veel liefs van Corrine Reijngoudt









5 opmerkingen:

  1. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen