vrijdag 13 oktober 2017

Romantic Botanic

Hallo allemaal!

Afgelopen week heb ik voor jullie dit kaartje van de Studio Light Romantic Botanic gemaakt!



De nieuwe lijn Romantic Botanic is zo onwijs mooi,
dat ik eigenlijk niet kon kiezen waar ik mee moest beginnen!
Het leuke aan deze lijn is dat je de stansjes kunt opbouwen!
Zoals je ziet heb ik dat ook gedaan!

In de volgende stappen leg ik uit hoe je dat heel gemakkelijk zelf kunt doen!


Je stanst eerst de prachtige grote mal uit (STENCILRB54). Daarna stans je de bij behorende bloemen uit van STENCILRB56. Die plak je dan precies over de andere bloemen heen!
Zelf plak ik de bloemen alleen in het midden vast, zodat de randjes mooi omhoog gaan staan! Dat maakt je kaart iets levendiger!


En om het helemaal levendig te maken heb ik er nog wat bladeren tussen gestoken. Ook deze bladeren is een nieuwe set van Studio Light ( STENCILRB57). Er zitten meerdere soorten bladeren op! Super leuk voor de afwerking van je kaart! Ook plak ik de bladeren niet helemaal vast! Als finishing touch heb ik er wat stipjes in gezet met nuvo drops!

Om nog eens te laten zien hoe je de stansjes op kunt bouwen heb ik nog een kaartje gemaakt uit de Romantic Botanic serie.

Bij deze ga je als volgt te werk:



Je stanst mal STENCILRB53 2 keer uit.
De ene dient als basis en de andere knip je de bloemen eruit.
Vervolgens plak je die op de basis, precies op de andere!
Zo krijg je verschillende kleuren uit één stans!





En dat werkt ook zo bij STENCILRB56!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Een hele fijne dag toegewenst!

Lieve groetjes Irina


                   
Van links naar rechts:
EASYRB586
PPRB57
PPRB58
STENCILRB53
STENCILRB52
STENCILRB55
STENCILRB56
STENCILRB57
STENCILRB58

Geen opmerkingen:

Een reactie posten