vrijdag 17 februari 2017

Prachtige stansblokken.



Lieve allemaal,
Heerlijk, mijn verhuizing is achter de rug en ik kan weer heerlijk werken
met de prachtige producten van Studio Light.
Deze keer heb ik een aantal kaarten gemaakt met de nieuwe Stansblokken  
Home & Happiness, JBS Collection en Beautiful flowers.



STANSBLOKJBS39 JBS Collection



STANSBLOKJBS39 JBS Collection



STANSBLOKBF40 Beautiful flowers



STANSBLOKHH42 Home & Happiness

Bij alle kaarten uit het vel de plaatjes uitgedrukt en de haakjes met een vijl verwijderd.
De zijkanten van alle onderdelen met distress inkt behandeld om de witte randjes weg te werken.
De achtergrond met een distress tool om een grover randje te maken.
De onderdelen geplakt op een basiskaart van Linnenkarton met dubbelzijdig plakband, dunne en dikkere foamtape en 3d kit.
Dit uiteraard om diepte te creëren in de afbeelding.
Ook heb ik soms delen aangetipt met witte structuurpasta en als extra crystal drops geplaatst.

Ik hoop dat ik heb kunnen laten zien hoe het resultaat is om te werken met de stansblokken.
Mooi toch en kunt altijd nog zelf iets toevoegen.

Tot de volgende keer,
Hobby-groetjes Alice








Geen opmerkingen:

Een reactie posten