maandag 13 februari 2017

enjoy your day


Hallo,

Het blijft een feest om met de mooie spullen van Studio light aan de gang
 mogen gaan. Ik heb deze keer gewerkt met de shape art van de home and 
hapiness lijn van studio light. De mooie ronde vlinder stansmal past precies 
in de ronde van de shape art

De lijn van studio light past onderling zo mooi bij elkaar. Als je de shape 
art open klapt, ontstaat er een drieluik waarbij alles erg mooi uitkomt. Er 
zijn labels, mooie afbeeldingen en accesoires

Buiten de mooie ronde vlinder stansmal, is er oa ook een mooie bloemen 
swirl. Precies mijn stijl en mijn kleurtjes.

Zeg nou zelf: een plaatje zo toch? Het designpapier met een van de 
afbeeldingen uit de uitdrukvellen

Labels met mooie teksten maken een creatie, en in dit geval een kaart
 af. Ik heb er voor gekozen nog een extra strikje toe te voegen. Het
 designpapier is bewerkt met mooie bloemen, maar met de accesoires
 van de uitdrukvellen, kun je de bloemen van het designpapier nog 
completer maken.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties op deze kaart












Geen opmerkingen:

Een reactie posten