vrijdag 25 november 2016

Kerst tafereeltje op mdf kerstbal....

Hallo allemaal,

Gezellig dat je weer even een kijkje komt nemen op het blog.
Vandaag mag ik mijn eerste creatie plaatsen als nieuw lid van dit design team.
Het is een kerst tafereeltje geworden op een mdf kerstbal met de mooie stempel
uit de Frozen forest collectie van Studio Light.



De door mij gebruikte Studio Light materialen zijn:
STAMPFF151



De kerstbal overgenomen op linnen karton en deze bewerkt met verschillende kleuren distress inkt en de stempel van Craftemotions background tekst.
Het designpapier uitgescheurd en met distress bewerkt.


Het stempeltje op aquarelpapier en ingekleurd met aqua blend en Zilver Gansai Tambi.
Op de daken Foam ball clay.
Gekozen om het stempeltje uit te knippen.
Sneeuwvlokken bewerkt met embossingpoeder en witte inkt.
De onderdelen gelijmd met zowel boekbinderslijm en 3d kit.
Afgewerkt met een strik van katoen en een knoopje.


Ik hoop dat ik jullie op ideeën heb gebracht met mijn verwerking van de stempel
en het mooie design papier.

1 opmerking: