donderdag 17 november 2016

Een klembord met Frozen Forest.

Hallo Allemaal,
 
Ik blijf dol op de Frozen Forest lijn van Studio Light en heb daar  dit klembord  mee beplakt.
Ik heb diverse basis vellen en foto vellen hiervoor gebruikt
Het klembord is eigenlijk een mini pallet.
 Ik heb  hem eerst met witte gesso behandeld en daarna her en der jute op geplakt.
 Toen een losse klem erop bevestigd en  toen kon het beplakken beginnen.
Van een basis vel heb ik kleine  notitie blaadjes gesneden en deze onder de klem bevestigd.
Met alfabet stickers heb ik op de voorstel Notes geplakt.


Onderaan heb ik een foto geplakt  met een tag erachter geschoven.  
Her en der wat losse  delen uit de papier lijn erop verwerkt zoals de dia frame,
 en de tekst op het rietje.
Op het rietje heb ik nog een kraft label op geplakt met daarop een mini envelop en de tekst.
 Het geheel verder versiert met sneeuwvlokken, belletjes en dennenappeltjes.
Met een lang stuk touw  heb ik het zo gemaakt dat het klembord opgehangen kan worden.
 Een potlood kun je in het pallet schuiven dus zo heb je alles bij de hand.


1 opmerking: