dinsdag 26 april 2016

Magnolia

Hallo blogvolgers,

Wat leuk dat ik vandaag weer een creatie voor jullie mag plaatsen.
Zoals jullie ongetwijfeld weten heeft Studio Light al heel wat mooie stempels uitgebracht.
 De laatste serie met bloemen vind ik echt geweldig!
Voor deze blogpost heb ik gekozen voor de Magnolia, STAMPSL133.


Deze prachtige bloemenstempels zijn zo fijn om in te gaan kleuren.
Het inkleuren van stempelafdrukjes daar kan ik zo intens van genieten!


Ik ben de bloemen verdeeld over de kaart gaan stempelen met Memento inkt London Fog.
Daarna ben ik de bloemen in gaan kleuren met aquamarkers van Zig,
in de kleurnummers: 200, Almond Pink, 025 Pink, 41 Light Green en 065 Mid Brown. 



Als volgende stap heb ik de bloemen afgedrukt op stukjes maskeerpapier en heb deze op de al ingekleurde bloemen geplakt. Daarna heb ik met Versamark delen van een scriptstempel op de achtergrond afgedrukt. Deze ben ik in gaan wrijven met PanPastel in een blauwtint. 
Rondom de bloemen heb ik met een penseeltje en de blauwe PanPastel
 nog wat extra schaduw aangebracht. 


De achtergrond even fixeren. Daarna heb ik de maskers van de bloemen verwijderd.
Met de Memento inkt heb ik de tekststempel Magnolia er nog op geplaast. 

De maat van het aquarel papier is 10,5 cm bij 15 cm.
Deze heb ik gemat op wit cardstock van 11 cm bij 15,5 cm.
Op gekleurd cardstock met een afmeting van 12 cm bij 16,5 cm.

Wat is het toch heerlijk dat ook alles buiten weer zo mooi uit gaat lopen in dit jaargetijde. 
Nu het weer nog.
In ieder geval wens ik jullie vandaag een fijne lentedag en tot de volgende blogpost!






1 opmerking: