dinsdag 26 mei 2015

Love birds....


Hallo allemaal,

Het voorjaar, wat is dat toch een mooie tijd. 
Zojuist terug van een wandeling, en wat zagen we, 
een moeder eend met maar liefst 9 eenden kuikentjes welke achter haar aan zwommen.
Dit soort voorjaarsmomenten zijn de inspiratie geweest voor deze kaart,
 met de prachtige stempels uit de Creative with Chalk lijn.


Ik ben begonnen met een stencil met harten op een vel DCP papier te leggen
en hier met een roller met versa mark inkt over heen te rollen.
Als je goed kijkt kun je de afdruk zien.


Met pan pastel deze regenboog gemaakt, heb hier de volgende kleuren voor gebruikt:
580.5 Turquoise, 680.5, 680.5 Bright Yellow Green,
250.5 Diarylide Yellow, 280.5 Orange en 340.5 Permanent Red.


Ik heb de PanPastel in deze kleurvolgorde diagonaal aangebracht op het papier.
Daarna fixeren met Ghiant Fix Basic anders blijft het afgeven.


Met de kleine hartjes van STAMP CH 99 de achtergrond nog wat leuker gemaakt. 


De basis is nu klaar.


Rechts onderin de hoek heb ik van STAMP CH 99 de vogeltje met de tekst love birds eronder geplakt met versa mark inkt gestempeld en bestrooid met clear glitter embossing poeder.
Het overtollige poeder schud je zo weer terug in het daarvoor bestemde potje.


Met de heat tool smelt je het poeder en zo ziet het er dan uit.


Uit fluweelpapier heb ik een hart gestanst.


Op het hart heb ik eerst weer diagonale strepen gemaakt met PanPastel,
 maar hier ben ik met turquoise rechts  bovenin begonnen.
Ook hier met STAMP CH 99  weer hartjes gestempeld.


De vogeltjes van CHAMP CH 100 heb ik gebruikt voor het hart op de (ietwat wazige) foto hierboven.


Heb ze met rode inkt gestempeld, en bestrooid met clear glitter embossing poeder.
 Na het smelten van het poeder uitgeknipt en met 3D foam tape opgeplakt.


Deze twee hartje met een pijl zitten op STAMP CH 99 .
Deze zijn ook op fluweel papier gestempeld. 
Hier is mooi het verschil te zien tussen beide papier soorten. 
DCP papier is glad. 
Fluweel papier bestaat uit hele kleine bobbeltjes waardoor deze structuur ontstaat.


Op CHAMP CH 102 zit  de banner waarmee ik  de "all you nee is love" tekst gestempeld heb.


Is het geen plaatje geworden? De liefde spat er vanaf. 
Maar ja wat wil je ook met deze mooie stempels.....
Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren.


Creatieve groetjes,
Emmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten