vrijdag 8 mei 2015

Cadeau doosje van Flower Delight.

Hallo allemaal,

De Flower Delight lijn heeft gelukkig ook Cadeau doosjes in de collectie,
onlangs had ik een feestje en heb ik een doosje gepimpt om te geven.
De Flower Delight lijn is erg grappig en vrolijk van kleur, 
en paste wel bij deze gelegenheid.


Ik heb een ovaal uit de bovenkant gestanst.
 De stans heb ik vastgezet met speciaal plakband
 zodat ie niet kan gaan verschuiven tijdens het stansen.


Aan de binnenkant heb ik een stuk transparante sheet met dubbel klevend tape bevestigd.
Ook dicht bij de rand van het ovaal, want anders gaat het "kieren".
In het doosje heb ik pinda's met chocola omhuld gestopt.
Daar houd de dame in kwestie erg van....


Bij de doosjes zit een vel waarop allerlei items zitten waarmee je het doosje kunt versieren.
Ik  heb van EASY FD 456 het konijntje op de fiets gebruikt. 
van EASY FD 455 heb ik de vlaggenlijn gehaald. 
De papieren roos rechts boven in de hoek paste er weer zo leuk bij.
Met oud roze haakkatoen het doosje omwikkeld en daar het label aan vast gemaakt.


Het uitgestanste ovaal heb ik aan de randen bewerkt met roze inkt,
 en op de achterkant van het doosje geplakt. 
Aan drie zijden tape en de bovenkant open gelaten. 
Hier heb ik het envelopje met inhoud in gestopt.
 De bloem heb ik uit EASY FD 451 gehaald.
Ook hiervan de randjes met roze inkt bewerkt.


Ooit heb ik al eens bij de kringloop allerlei kleuren band voor een prikkie gekocht.
Ik gebruik dit vaak om een leuke strik van te maken, 
maar in dit geval heb ik er op gestempeld.
De stempel is van Studio Light.
Bij het stempelen is het wel van belang dat je de stempel wat langer op de stof drukt, 
de inkt wordt dan beter opgenomen.


Het cadeau doosje heb ik in cellofaan verpakt en de linten gebruikt voor een mooi strik.
Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren met dit "Cadoosje".


Creatieve groetjes,
Emmy


2 opmerkingen: