zaterdag 11 april 2015

I Sea its your Birthday!!

Hoi allemaal,

Vandaag voor Studiolight een vissenkom kaartje,
 deze heb ik gemaakt voor een vriendin van mij die 31 maart jarig was.
Uit  PPSL13 heb de leuke vrolijke design papier uit gehaald.

Waarom zou je alleen maar blauw en groen gebruiken voor een zee thema,
 dus ik vond een roze vissenkom wel gaaf.


Met de nieuwe card art van Dutch Doobadoo vissenkom, 
maak je een super leuk geheel.
Omdat ik meer schelpen erin wilde heb ik de vissenkom breder gelaten.
De achter kant met een blauwe design papier uit PPSL13 geplakt, 
de randen heb ik met foam glitterklei bewerkt..

Het magnolia afdrukje in de kleuren van het papier gekleurd met distress inkt.
De witte stipjes heb ik gemaakt met de molowtow marker.

De meermin laten zweven in stans takken van Tim Holtz, 
zijn eigenlijk kerst takjes maar voor zeewier kan het ook heel goed.
Ook de groene zeewier uit PPSL13 gestanst.


 Verder een paar kwallen gestanst van Magnolia.
Bubbels van memorybox.
Schelpjes met leuke parel kraaltjes.
En veel stickles stardust gebruikt voor het glitter effect.
Even een tip laat dit goed drogen voordat je de vissenkom gaat sluiten,
als je dat niet doet komen de glitters op je mica .


Als laatste een vel mica geplakt ,aan de binnenkant van het open stuk .
De bovenkant verbreed met wat stukken foamtape, 
en dan netjes afwerken met een strookje boven op en aan de zijkanten,
 anders zie je dat foam zitten en dat is niet mooi.

Hele fijne dag vandaag 
XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten