dinsdag 14 april 2015

Creative with Chalk - Lucky love

Hoi allemaal,

Hebben jullie het gezien de nieuwe lijn Creative with Chalk van Studiolight.
Ik vind deze wel heel erg gaaf!!.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik met deze nieuwe 
Creative with Chalk lijn van Studio Light heb gemaakt.

Als basis heb ik zwart cardstock gebruikt en een dubbele kaart ervan gevouwen.
Maat 30cm x 15 cm .

De randen met een distresser wat geruld en met een wit stoep krijt 
de randen extra ermee ingechalkt ;).

Het BASISCH191 vel als ondergrond en de BASISCH188 de hartjes als het middenstuk.


Hierover heen de love birds uit het stansvel EASYCH461
 en de MR&MRS uit stansvel  EASYCH464


Zo heb je een hele mooie trouwkaart,
 die weer heel anders is dan het standaard wit.
Ik hou hier wel van 
XX Christa


1 opmerking:

  1. Ja prachtig. Leuk dat je de mogelijkheden laat zien met deze nieuwe lijn!!

    BeantwoordenVerwijderen