dinsdag 23 september 2014

Très Chic in Parijs

Hoi allemaal,

Très Chic blijft een mooie lijn,
vandaar dat ik jullie er graag nog een kaart van laat zien.


Ik heb kraft papier als basis gebruikt,
omdat ik dat altijd wel mooi vind om te combineren.
Daarop het design papier en ik heb er nog een randmal achter gedaan.


Bloemetjes doen het ook altijd goed op een kaart,
ik heb die aan de zijkant gedaan.
In het midden nog een ovale mal.


En verder heb ik alles opgevuld met plaatjes van een uitdrukvel,
die zijn zo leuk en ook zo makkelijk in gebruik.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SL 148
Plaatje Stap SL 1291
Embellishments Easy SL 369


Groetjes en tot de volgende keer ☺

2 opmerkingen:

  1. Ik kom hier ook maar eens buurten.....Wel zo leuk als alleen maar FB....
    Deze creatie heb ik al bewonderd op FB maar hier zie je net weer wat meer....ziet er geweldig uit!
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen