zaterdag 6 september 2014

CAS met Studio Light

Hoi lieve allemaal,

Cas kaartjes zie je toch ook nog veel,
en ik wilde laten zien hoe je een snel en makkelijk
CAS kaartje kunt maken. Het zijn er drie geworden.


De eerste twee zijn kerst kaartjes geworden.
Ik heb hier de kerst papierlijn van vorig jaar gebruikt.
Verder teksten die uit een leuk uitdrukvel komen.
En dan heb ik het randje geborduurd.
Gaatjes geprikt en met DMC garen geborduurd.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SL 130


De witte kaart gebruik je als oplegkaart, daar snij je een leuk
figuur naar keuze uit en dan prik je er gaatjes in en borduur je het.
Knip een stuk papier uit ter grootte van het figuur en plak
dit achter de witte kaart.
Vervolgens kies je een leuk diertje of plaatje, wat je hebt,
en dat plak je op het design papier in het midden van het figuur.
Dan plak je alles op je basis kaart, en dan een leuke tekst erbij.
Het rendiertje en de tekst heb ik verhoogd met 3D kit opgeplakt.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SL 131



Voor onderstaande kaart heb ik ongeveer dezelfde opmaak gebruikt,
maar hierbij heb ik gehaakt en heb ik chipboard gebruikt.
Dit zijn dikke stukjes karton.
In dit geval hoefde ik het dus ook niet verhoogd op te plakken.
Het papier en de chipboard embellishments zijn van de mooie Très Chic lijn.
Ik heb een mal uit gestanst, die vervolgens omgehaakt en dat plak
je dan weer op het design papier.
Nog een leuke tekst erbij, en je kaart is klaar.


Gebruikte artikelen:

Papier Basis SL 149
Chipboard Chip SL 02


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden,
weer eens iets heel anders.


1 opmerking: