zondag 15 juni 2014

Scrap layout


Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie een scraplayout laten zien,
 die ik met het scrappapier van Studio Light heb gemaakt.

Deze lay-out heb ik voor mijn zoontje zijn fysiotherapeut Anneke gemaakt, 
zij heeft bijna 6 jaar Aaron fysiotherapie gegeven voor zijn motoriek.
Dit stopt nu i.v.m. met fysio op een andere plek.
Dus ik wilde haar verrassen met een mooie herinnering aan Aaron.

Ik heb als basis een goede stevige cardstock gebruikt,
waarop ik de scrapvellen van Studiolight op heb bewerkt.
Het onderste vel is  SCRAPIN01
 Ik heb een cirkel gemaakt met een groot plat bord ;) en dit uit vel UNISC09 geknipt .
Een stuk tule over het cirkel geplakt.

Ik heb uit deze 2 bovenste vellen wat rondjes uitgeknipt,
de randen gerafeld en zo opgestapeld als een soort bloem.
Ertussen zit nog wat tule en de brad houd alles bij elkaar.
Ook uit het overige rode en blauwe papier wat pijltjes gestanst met een Tim Holtz stans.



Wat stroken gemaakt van UNITC05 , SCRAPIN04,SCRAPIN02
deze op de cirkel in laagjes geplakt .
De foto's heb ik gemat met UNIJBS14, en de randen gerafeld .
De foto's op volgorde geplakt.

Ik had wat originele  praktijk kaartjes meegenomen en deze tussen het papier geschoven .

Verder versiert met de pijltjes en de bloemen en de start en eind datum erbij gezet als herinnering. 
Ik heb de lay-out in een diepe lijst gelegd zo zie je de de niet afgewerkte randjes ook niet meer,
want het ligt op de lijst.


XX Christa

1 opmerking: