dinsdag 20 mei 2014

Roze en grijs met paper pad en vlinders....


Goedemorgen studio light fans,

Zoals jullie inmiddels al wel hebben gezien ben ik erg dol op deze vlinder van studio light. 
Ik gebruik ze dan ook graag op mijn creaties zoals hier.


De basiskaart is grijs linnenkarton met daarop gemat een roze vel,
daarop een designvel uit PP SL 07, en een reep uit PP SL 05
Dit gemat op roze papier. 
Ik heb een vierkant met schulprand gestanst, en deze in ruitvorm op de reep geplakt. 
Onderaan een rand roze kant met daarop roze roosjes en een bloementoefje.


De vlinder stans van joy is de basis, daarop een roos uit  STAMP SL 75.
 Deze is gestempeld met versa mark inkt en bewerkt met zilverkleurig pan pastel.


Hier nogmaals dezelfde vlinder linksboven in de hoek gestempeld met versa mark inkt,
 en ook bewerkt met zilverkleurig pan pastel. 
De kleine grijze vlinder is van joy, hoort bij de ronde vlinderstans.


Deze vlinder STAMP SL 85. heb ik ingekleurd met copic markers, 
en op een grotere van marianne design geplakt. 
Dit idee heb ik van  een collega design teamlid..


Hier de kaart vanaf onderen gezien.
Creatieve groet van Emmy


4 opmerkingen: