vrijdag 16 mei 2014

Cadeaulabel voor een gamer

Goedemorgen Studio Light fans,

Vandaag wil ik jullie dit label laten zien, 
wat onze zoon heeft cadeau gedaan aan één van zijn vrienden
die net als hij houdt van gamen!!!

Ik vond dit toepasselijke 3D plaatje van een joystick in het het
De plaatjes erachter heb ik gevonden op het internet.


De label heb ik gemaakt met de envelopstencil van Dutch Doobadoo.
Hiervoor heb ik het basispapier van de Industrial lijn gebruikt
((BASISIN160) dit is lekker stoer.


Hierboven zien jullie op de foto ook nog het label liggen, hierin zijn twee
sneetjes gemaakt met een hobbymes, hier tussen zit het geld voor de jarige.

En dit geheel hangt aan een fles douchegel.

Tot zover voor vandaag, 
bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer ...


3 opmerkingen: