maandag 14 april 2014

Boxkaart voor een jarige

Mijn zoontje had pas een verjaardagsfeestje van een vriendje dat op 
de uitnodiging had staan dat ie aan het sparen is voor een LEGO trein.
Dus daar heb ik op in proberen te spelen,
door het maken van dit boxkaartje.


Op mijn eigen blog kun je de beschrijving vinden hoe je deze box maakt,
klik hier om hier naartoe te gaan.

Bij Studio Light hebben we sinds kort ook schitterend scrappapier
in de collectie, en hiervan heb ik twee verschillende vellen gebruikt;


De basis boxkaart heb ik gemaakt van scrapin 06.

Om deze box goed sluitend te houden,
 heb ik er een wikkel omheen gemaakt,
 met zwart cardstock en een stukje van scrapin 03.
Dit is een een strook van ongeveer 30 cm lang,
die ik om de boxkaart heen heb gevouwen
en vervolgens heb ik aan de voorkant
de uiteinden over elkaar heen geplakt
(dit is straks toch niet meer zichtbaar, doordat de afbeelding erover valt)


Hierop heb ik een plaatje van een oude locomotief 
(STAPIN1314) en ook het bordje "Beware of trains"
 komt van dit zelfde vel.
Het magnolia manneke heb ik daar weer bovenop geplakt met 3D tape.


In de boxkaart zit nog een klein kaartje, met daarop een aantal
stansen van Marianne Design (de locomotief en de mini enveloppe)
In de enveloppe zit natuurlijk in ons geval
 de bijdrage voor die LEGO trein ;-)

Hieronder zien jullie nog een keer de kaart als ie dichtgevouwen is 
met het wikkel erom heen.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten