donderdag 16 januari 2020

Explosiedoosje ...

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik een blogpost verzorgen voor het Studio Light blog.
Ik heb een explosiedoosje gemaakt, voor de afwerking heb ik paperpad PPSL131 gebruikt. 
Er zijn 5 verschillende hele leuke paperpads en in die paperpads zitten ook elements om je creatie aan te kleden. 




Hierna ga ik uitleggen hoe ik het gemaakt heb.

Gebruikte materialen :

1 x kaartkarton  30 x 30
1 x kaartkarton 14,5 x 14,5
1 x kaartkarton 15,2 x 15,2
1 x kaartkarton 10,5 x 10,5
10 x kaartkarton 9,5 x 9,5 (passend bij het designpapier)
10 x designpapier 9 x 9



Patroontje van het kaartje.



Ik heb eerst het kaartje uitgeknipt en in model gevouwen.



De deeltjes kaartkarton van 9,5 x 9,5 cm opgekleefd.



Ook deze deeltjes op de achterkant geplaatst. Blijft er nog eentje over maar dit is voor het dekseltje.



Op het designpapiertje heb ik het middelpunt gezocht en dit deeltje uitgeknipt.



Een kantje achtergezet en zo heb ik de 4 deeltjes van de binnenkant van het kaartje gemaakt.





Daarna ben ik begonnen met de afwerking. Ik heb hiervoor de elementjes gebruikt uit paperpad PPSL131.

Dit is het patroontje van het dekseltje.



Hierop ook kaartstock en designpapier gekleefd en bovenaan een bloementoef gemaakt.
Op een randje nog een strik met een elementje en bloemetje gezet.


Voor de binnenkant van het kaartje heb ik nog een klein doosje gemaakt.






Dit heb ik ook afgewerkt met designpapier en een kantje en bovenop het doosje heb ik een roos en blaadjes van de English Garden StencilEG239 geplaatst.

Gebruikte materialen :

 

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden ... graag tot de volgende blogpost.

7 opmerkingen:

  1. Heel.mooi zeg en lief dat je de beschrijving er bij gedaan hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi zeg,bedankt voor het patroon.
    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful designs, great work. I enjoy seeing the pictures of the amazing crafts you make. Thank you for sharing.

    We have been making handmade jewelry from copper with silver plating and diamond cutting in animal, wildlife and Native American designs since 1985. We created our own techniques and designs and go through 32 steps to complete each piece of our jewelry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen