dinsdag 25 juni 2019

Lovely Moments met bloemen toef

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag een kaart delen met de prachtige nieuwe lijn die begin juli in de winkels ligt. Lovely Moments van Studio Light! Ik ben helemaal verliefd op deze prachtige lijn. Mooie zachte kleuren gecombineerd met bloemen. Ik wil jullie dan ook laten zien hoe ik een bloementoefje maak met deze nieuwe materialen.


Als eerste heb ik de cardshape in het wit uitgestanst. Daarna de matlaag met het mooie scrappapier dat bij de lovely moments hoort. (Onderaan vermeld ik de gebruikte materialen ) Daarna ben ik begonnen met puzzelen. De hartjes stans heb ik in 2 kleuren uitgestanst,  wit als basis en roze voor de puzzelstukjes:


Toen allemaal verschillende takjes uitgestanst uit deze mooie lovely moments lijn. Ik heb verschillende kleuren gedaan  zodat het wat beter te zien is hoe ik het opbouw. Het kan natuurlijk ook gewoon in 1 kleur.


Hierboven zie je stap voor stap hoe ik dat opbouw.  Ik leg het wel eerst los en kijk of ik het mooi vind voordat ik begin te plakken. 

De vlindertjes komen uit de Janneke Brinkman easy setjes. 

Zo heb je in een handomdraai een leuke kaart. 



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Een hele fijne dag toegewenst!

Lieve groetjes,

Irina


Gebruikte materialen:









1 opmerking: